Wesley | medewerker van de maand maart 2020

Inspiratie: werken bij

Medewerker van de maand

  • Wesley Jansens
  • Leestijd: 5 minuten
  • 31-3-2020

Wesley Jansens | medewerker van de maand maart 2020

“Wesley is een ware ‘ticketverslinder’’. Sinds hij in dienst is heeft hij een aanzienlijke hoeveelheid kennis opgebouwd. Klanten en collega’s waarderen hem. Hij krijgt niet de meest gemakkelijke tickets, maar zelfs als het even niet lukt blijft hij vrolijk! Hij is hiermee een ware steunpilaar voor de hele afdeling. ‘’ aldus Vincent en Jacco die Wesley nomineerde voor deze medewerker van de maand.

Wat is de reden van de nominatie?

Ik ben genomineerd door Vincent en Jacco. Op de kernwaarde blijven ontwikkelen. Ik ben iets meer dan 3,5 jaar in dienst, sinds afgelopen februari mag ik mezelf met trots Senior Servicedesk Engineer noemen.

Wat heb je daar voor moeten doen?

Ik heb in die 3,5 jaar tijd veel kennis opgedaan. Volgens Jacco en Vincent ben ik uitgegroeid tot een steunpilaar voor de servicedesk. Dat was mooi om te horen. Ik heb niets speciaal gedaan vind ik, gewoon mijn werk. Leren door dingen aan collega’s te vragen. Qua tickets steeds moeilijkere tickets en escalaties aanpakken. En die neem ik soms ook van collega’s over als ik dat kan. Dat heb ik ook graag, een beetje uitdaging is belangrijk.

Heeft iemand je bij deze nieuwe stap geholpen?

Het team op de servicedesk is hierin het belangrijkste. In het begin Dennis (Manager IT Operations), nu Bart (Teamleider Servicedesk) en Kevin (Manager Servicedesk) en alle collega’s die me altijd helpen met alle vragen die ik stel.

Was het een leuke verrassing medewerker van de maand?

Zeker Vincent vroeg; heb je even 5 minuten? Ik ging met Vincent zitten en hij haalde de envelop met het formulier van medewerker van de maand onder zijn laptop vandaan. Dat was echt leuk en had het echt niet verwacht. Ik had er een paar weken uitgelegen met een operatie, dus ik had helemaal niet aan een nominatie gedacht. Maar het was op de oorkonde wel heel mooi beschreven, dat het juist voor iedereen heel duidelijk was hoe erg ik in die weken gemist werd.

Wat vind je leuk aan werken bij DataByte?

De vrijheid, je kan hier jezelf zijn. Wil je iets leren, een heel andere kant op gaan of iets voor elkaar krijgen? Dan kan je het vragen en wordt er alles aan gedaan om het te regelen. De sfeer is ook top, open werksfeer, gezellig met collega’s, je kan gewoon zeggen wat er is.

Tip voor anderen (om succesvol te zijn binnen DataByte of om medewerker van de maand te worden)

Vooral jezelf blijven, wil je weten of iets mogelijk iets, schroom niet om te vragen. Neem initiatief, er is een hoop mogelijk. En als er iets is zeg het gewoon.

Enthousiast geworden?
Meer weten?

Neem contact met ons op!