Santo, Tim, Sjors, Diaz en Merlijn vertellen | Stage lopen bij DataByte
De stagiairs op de Servicedesk vertellen hoe zij de stageperiode bij DataByte tot nu toe ervaren. Loop jij binnenkort ook...
Read moreTijdens je stage word je begeleid door een vaste stagebegeleider die je helpt in je ontwikkeling. Periodiek heb je afspraken met je stagebegeleider en bespreek je hoe het gaat en waar je hulp bij nodig hebt. Afhankelijk van jouw interesses en snelheid bouwen we steeds je verantwoordelijkheden uit.
Je kan jezelf ontwikkelen binnen jouw vakgebied en als ‘DataByte’er’. Daarnaast krijgen 8 van de 10 stagiairs een contract aangeboden na hun stageperiode! Dit wil jij toch ook?
De stagiairs op de Servicedesk vertellen hoe zij de stageperiode bij DataByte tot nu toe ervaren. Loop jij binnenkort ook...
Read moreKevin vertelt over zijn BBL-traject binnen DataByte op de Servicedesk. Hij is enthousiast over de doorgroeimogelijkheden, begeleiding en het gezellige...
Read moreBram loopt sinds september 2021 stage bij DataByte op de Servicedesk. Lees er alles over in onze blog.
Read moreIn fase 1 leer je hoe je zelfstandig tickets oppakt en tickets verwerkt. Je doet kennis op van Office, Outlook, DHCP, Disk Space en DHCP checks. Daarnaast loop je mee met collega Servicedesk Engineers.
In fase 2 focussen we op je zakelijke communicatie, samen met je stagebegeleider luister je een aantal telefoongesprekken terug en krijg je tips en feedback wat je kan verbeteren. Daarnaast duik je verder in de techniek. Je leert meer over de Windows (thuis)werkplek.
In fase 3 ga je aan de slag met back ups. Daarnaast kies je een competentie uit de competentie matrix en zet je hiervoor samen met je stagebegeleider stappen om deze competentie verder te ontwikkelen.
In fase 4 doe je kennis op van server problemen, daarnaast ga je aan de slag met exchange server problemen en virtualisatie van problemen.