08 Jan Taskfire
Dienst: Basisdienstverlening
Taskfire
Taskfire: interactieve servicedesk-oplossing voor uw ICT
Goede en veilige ICT is belangrijk voor de continuïteit van uw organisatieprocessen. U wilt dat de ICT in uw organisatie optimaal functioneert, zodat u zorgeloos kunt werken.
Draag gemakkelijk vraagstukken over met Taskfire
Taskfire van DataByte is een veilige, private, interactieve servicedesk-oplossing voor uw ICT. De ICT-afdeling of -medewerker binnen uw organisatie draagt op deze manier specifieke zaken (zoals security vraagstukken) aan ons over. Deze oplossing is geïntegreerd met ons ticketsysteem. Afspraken, taken en verantwoordelijkheden over tickets en workflows tussen DataByte en uw organisatie worden gekaderd en automatisch geborgd. Door de ICT-afdeling of -medewerker te laten werken met deze oplossing, wordt uw ICT als geheel aangestuurd.
Toegang en inzage met Taskfirelicenties
Elke Taskfirelicentie biedt u toegang en inzage tot een set aan servicedeskmogelijkheden, onder andere het aanmaken en werken met tickets, gebruikersbeheer, het creëren en beheren van wachtrijen en het controleren van ticket workflow-regels (inclusief escalatieregels). In veel gevallen wordt de Taskfirelicentie gezamenlijk gebruikt door uw ICT-afdeling of -medewerker en DataByte. Optimale samenwerking dus!
De voordelen van Taskfire:
- Uw ICT functioneert optimaal.
- U draagt gemakkelijk ICT-vraagstukken aan ons over.
- U heeft optimaal inzicht. U kunt de status van uw tickets inzien, tickets aanmaken en heropenen, de geschiedenis bekijken en zien wie er aan de tickets gewerkt heeft.