
28 feb DataByte 4D-methode
Campagne
4D-methode
DataByte 4D-methode
Om u zo goed mogelijk te begeleiden tijdens de digitale reis, hanteren wij de 4D-methode.
Stap 1: Discover fase
In deze 4D-methode vormt de Discover fase de start van de reis die we samen met u maken. We maken kennis en inventariseren de behoeftes van uw organisatie.
Stap 2: Design fase
Vervolgens gaan we in de Design fase aan de slag met het inventariseren van behoeftes, uitwerken van ontwerpen en het bedenken van oplossingen.
Stap 3: Deliver fase
De oplossingen uit de Design fase zetten wij om in concrete diensten en producten die we in de Deliver fase opleveren. Uw wensen en de gebruikerseisen staan hierbij centraal.
Stap 4: Drive fase
Na het uitrollen van deze diensten richten we ons tijdens de Drive fase op alles wat te maken heeft met het beheren, monitoren en optimaliseren van de omgeving. Aan de hand van een roadmap en GRIP sessies maken we verdere plannen om uw omgeving continu te blijven optimaliseren.
Voordelen van de DataByte 4D-methode
- Persoonlijke benadering: Uw wensen en gebruikerseisen staan in alle fases centraal.
- Functioneel en technisch ontwerp: Laat techniek aansluiten bij de organisatie en medewerkers en behaal optimaal resultaat.
- Blijven optimaliseren: Verbeter de omgeving ook na het uitrollen van de oplossingen.
- Gericht op de toekomst: Ga voorbereid aan de slag en leg plannen voor de toekomst vast in een roadmap, zo is de volgende stap altijd duidelijk.
