Altijd bereikbaar met Teams

Dienst: Verbeteren met ICT

Altijd bereikbaar met Teams

Altijd bereikbaar met Teams

Steeds meer organisaties zijn gewend te werken met Microsoft Teams. Na chatten en vergaderen is bellen een logische vervolg stap. Teams als telefonieplatform: plaats onafhankelijk, zichtbaar bereikbaar!

Eén geïntegreerde oplossing met alle faciliteiten die u gewend bent

Met Microsoft Teams integreert u uw huidige telefooncentrale in uw Microsoft of Office 365 omgeving. Hierdoor bent u niet meer gebonden aan uw bureau op kantoor voor het opnemen van een telefoongesprek. U kunt (video)bellen vanaf een fysiek bureau toestel, smartphone en laptop. Plaats onafhankelijk, zichtbaar bereikbaar, noemen we dat!

Uw klanten merken geen verschil

Uw klanten ervaren geen verschil wanneer zij een ‘traditionele’ telefonie oplossing
gebruiken. Uw klanten zien uw bestaande externe telefoonnummer(s), zoals zij dat
gewend zijn. Bellen uw klanten ook met Teams? Dan kunt u zowel via bureautoestellen als via de Teams App beeldbellen activeren en start u uw videocall!

Bel volledig apparaat-onafhankelijk

Gebeld worden terwijl u in een videocall zit? Dat is verleden tijd. Binnen Teams zien
collega’s direct uw beschikbaarheid. Het bellen met Teams is volledig apparaat-onafhankelijk.
Bellen met een fysiek bureautoestel is net zo eenvoudig als met de Teams App op uw laptop of smartphone.

Behoud uw telefoonnummers

U kunt uw bestaande vaste telefoonnummer(s) behouden. Zo ervaren uw klanten geen verschil wanneer zij een ‘traditionele’ telefonie oplossing gebruiken. En met klanten die ook gebruikmaken met Teams start u voortaan gemakkelijk een videocall!

Ook is het mogelijk om nieuwe (regionale of service) nummers aan te vragen.

Alle functionaliteiten die u gewend bent

Alle functionaliteiten die u gewend bent van uw ‘traditionele’ oplossing vindt u terug
in bellen met Teams. Denk daarbij aan: inkomende oproepen weigeren met een bezet
melding, inkomende oproepen doorverbinden naar collega’s, inkomende oproepen
tijdelijk in de wacht zetten, anoniem bellen, adressenboek, niet storen functionaliteit,
opnemen vanuit een belgroep en het opnemen van oproepen van collega’s.

Wij ondersteunen u met de implementatie en het beheer van de Teams centrale. In
deze centrale worden uw call flows gedefinieerd, belgroepen samengesteld of een
wachtmuziek gekoppeld.

Alle voordelen van Altijd bereikbaar met Teams:

  • Schaalbaar: u kunt het aantal spraakkanalen eenvoudig op- en afschalen.
  • Flexibel: Microsoft Teams is eenvoudig te implementeren met uw huidige Microsoft/Office 365 licenties.
  • Een oplossing: veel medewerkers zijn inmiddels gewend aan het werken met Teams. De stap om met Teams te gaan bellen is hiermee een logische stap.
  • Integratie: Microsoft Teams integreert met bijvoorbeeld CRM-software en smartphones.
  • Bereikbaar: door uitgebreide functionaliteiten profiteert u van optimale bereikbaarheid.
  • Beheer: wij zorgen ervoor dat uw systeem werkt en veilig is.
Meer weten?

Neem contact op met Ilse

Onze partners

Iedere dag het beste resultaat behalen voor onze klanten, dat doen wij niet alleen. Bij DataByte werken we samen met verschillende partners en leveranciers. 

Laat u inspireren

We nemen u graag mee in alles wat wij zien gebeuren in de markt en waarin wij toegevoegde waarde zien voor onze klanten. Dit doen we door onze expertise uitvoerig en proactief met u te delen. Oók als we niet bij u aan tafel zitten.