NAC: DataByte begrijpt dat ICT Business Critical is

Case

NAC

DataByte begrijpt dat ICT Business Critical is

Het gevoel bij DataByte is goed, omdat DataByte snapt dat ICT business critical is

Waarom NAC Breda voor DataByte kiest

  • Vaste aanspreekpunten.
  • DataByte begrijpt dat ICT cruciaal is.
  • Hoog kennisniveau.

Waarom NAC Breda voor DataByte kiest

  • Vaste aanspreekpunten.
  • DataByte begrijpt dat ICT cruciaal is.
  • Hoog kennisniveau.
Over NAC Breda

“NAC Breda is een betaald voetbalclub die is opgericht op 19 september 1912. NAC komt momenteel uit in de KeukenKampioen Divisie, het op één na hoogste niveau in Nederland”, aldus Leon Aerssens, Facilitair Manager bij NAC Breda. Hij vervolgt: “NAC heeft vijfentwintig kantoormedewerkers en evenzoveel werkplekken op twee locaties: het stadion in Breda en het trainingscomplex in Zundert.”

NAC Breda en DataByte

De samenwerking tussen NAC Breda en DataByte gaat al meer dan tien jaar terug. Leon verduidelijkt: “Het begon met het systeembeheer, maar DataByte is meegegroeid met onze organisatie. Onze bedrijfsprocessen worden steeds meer geleid door ICT en DataByte speelt hier een cruciale rol in.”

Naast het systeembeheer, voert DataByte nu ook werkplekbeheer uit en ondersteunt het NAC Breda bij de wedstrijddagen. “Bij ondersteuning op wedstrijddagen moet je denken aan toegangsautorisatie, dus het omzetten van alle verkochte tickets vanuit ons SRO4-systeem naar ons toegangsautorisatiesysteem”, aldus Leon. Hij vervolgt: “Daarnaast checkt DataByte onze toegangspoorten, deze werken namelijk digitaal met scanners. Ten derde ondersteunt DataByte ons bij ons interne televisiecircuit in het stadion. Als laatste is DataByte ons aanspreekpunt bij ICT-gerelateerde vragen.”

Het project: beheer en ondersteuning

DataByte verzorgt dus het systeembeheer, werkplekbeheer en de ondersteuning bij wedstrijddagen voor NAC Breda. Leon: “Al vanaf het begin is de communicatie goed en hebben we vaste aanspreekpunten. Er is een vaste planning wanneer de engineer bij ons op locatie komt voor het werkplekbeheer en we zien dezelfde gezichten bij ons over de vloer komen.”

Naast de vaste aanspreekpunten en de korte communicatielijnen, wordt ook het proactieve meedenken van DataByte gewaardeerd. “DataByte geeft feedback op alle ICT-vraagstukken die we hebben, waardoor er oplossingen aan het licht komen waar wij niet eerder aan hadden gedacht, omdat we die specifieke knowhow missen.”

De samenwerking

De samenwerking tussen NAC Breda en DataByte wordt door NAC uitstekend beoordeeld, DataByte krijgt een mooie acht! Leon motiveert: “Dit komt vooral door de goede communicatie. Er komen vaste medewerkers van DataByte bij ons over de vloer, waardoor er herkenning komt en collega’s vragen snel durven te stellen. Hierdoor worden vraagstukken ook snel opgelost. ICT is business critical voor ons: zonder ICT zijn wij hier letterlijk onthand. DataByte begrijpt dat, waardoor het gevoel bij DataByte heel goed is!”, aldus Leon.

Meer over onze dienstverlening bij NAC:

Tags:
,