VoIP

Oplossing: Communicatie services

VoIP

VoIP

Bereikbaarheid is een essentieel onderdeel voor de klanttevredenheid van uw organisatie. Een telefoniedienst die veilig is en volledig aansluit op uw organisatiewensen is hierbij een belangrijk onderdeel. Met Voice over IP (VoIP) belt u via het internet, er is dus geen fysieke telefooncentrale op locatie meer nodig. Hierdoor is de oplossing makkelijk schaalbaar, zonder dat u inlevert op de gesprekskwaliteit.

Wat is VoIP?

Met VoIP belt u via het internet, gekoppeld aan de telefooncentrale van DataByte. In tegenstelling tot digitaal bellen met bijvoorbeeld Microsoft Teams, belt u met VoIP dus over het telefoonnetwerk naar IP-adressen. Onze telefooncentrale wordt beveiligd in een datacenter en is gescheiden van het publieke internet. Uw organisatie is met deze cloudoplossing dus volledig locatieonafhankelijk en u hoeft zich geen zorgen meer te maken over de beveiliging van telefoongesprekken.

Waarom kiezen voor VoIP telefonie?

VoIP is uit te breiden met eindeloos veel mogelijkheden. Pas uw telefoonnummers, het aantal gebruikers, openingstijden, keuzemenu’s en koppelingen met andere systemen eenvoudig aan. Of integreer VoIP met Microsoft Outlook en bel contacten vanuit uw Outlook adressenboek. U kunt zelfs complete receptiemodules en wachtmuziek instellen!

Altijd bereikbaar met vast-mobiel integratie

Als u gebruik maakt van de vast-mobiel integratie schakelt u inkomende oproepen kosteloos door van vast naar mobiel en andersom. Mobiele telefoons worden zo onderdeel van uw telefonieoplossing. Medewerkers zijn altijd bereikbaar onder één vast telefoonnummer, ook wanneer zij niet op kantoor zijn. Met deze vast-mobiel integratie is uw organisatie dus écht altijd en overal bereikbaar!

Voordelen van VoIP

  • Schaalbaar: Schaal het aantal spraakkanalen eenvoudig op of af.
  • Uitgebreide functionaliteiten: Maak gebruik van welkomstteksten, keuzemenu’s, call recording, wachtmuziek en bekijk belstatistieken.
  • Integratiemogelijkheden: Integreer VoIP met Outlook en uw CRM- of ERP-systeem.
  • Hoge gesprekskwaliteit: Ervaar optimale gesprekskwaliteit door de samenwerking tussen het internet en de telefooncentrale.
  • Altijd bereikbaar: Zorg dat medewerkers altijd en overal bereikbaar zijn onder het vaste nummer met de vast-mobiel integratie.
  • Kostenbesparend: Betaal een vast bedrag per maand en bespaar op gesprekstarieven.
Thijs Zantboer DataByte Datamex
Meer weten?

Neem contact op met Thijs

Succesverhalen over VoIP

Onze partners

Iedere dag het beste resultaat behalen voor onze klanten, dat doen wij niet alleen. Bij DataByte werken we samen met verschillende partners en leveranciers. 

Laat u inspireren

We nemen u graag mee in alles wat wij zien gebeuren in de markt en waarin wij toegevoegde waarde zien voor onze klanten. Dit doen we door onze expertise uitvoerig en proactief met u te delen. Oók als we niet bij u aan tafel zitten.