4D-methode

DataByte 4D-methode

Campagne

4D-methode

DataByte 4D-methode

Om u zo goed mogelijk te begeleiden tijdens de digitale reis, hanteren wij de 4D-methode.

Stap 1: Discover fase

In deze 4D-methode vormt de Discover fase de start van de reis die we samen met u maken. We maken kennis en inventariseren de behoeftes van uw organisatie.

Stap 2: Design fase

Vervolgens gaan we in de Design fase aan de slag met het inventariseren van behoeftes, uitwerken van ontwerpen en het bedenken van oplossingen.

Stap 3: Deliver fase

De oplossingen uit de Design fase zetten wij om in concrete diensten en producten die we in de Deliver fase opleveren. Uw wensen en de gebruikerseisen staan hierbij centraal.

Stap 4: Drive fase

Na het uitrollen van deze diensten richten we ons tijdens de Drive fase op alles wat te maken heeft met het beheren, monitoren en optimaliseren van de omgeving. Aan de hand van een roadmap en GRIP sessies maken we verdere plannen om uw omgeving continu te blijven optimaliseren.

Het 4D-model

4D-methode

Voordelen van de DataByte 4D-methode

  • Persoonlijke benadering: Uw wensen en gebruikerseisen staan in alle fases centraal.
  • Functioneel en technisch ontwerp: Laat techniek aansluiten bij de organisatie en medewerkers en behaal optimaal resultaat.
  • Blijven optimaliseren: Verbeter de omgeving ook na het uitrollen van de oplossingen.
  • Gericht op de toekomst: Ga voorbereid aan de slag en leg plannen voor de toekomst vast in een roadmap, zo is de volgende stap altijd duidelijk.
Meer weten?

Neem contact op met Michiel

Laat u inspireren

We nemen u graag mee in alles wat wij zien gebeuren in de markt en waarin wij toegevoegde waarde zien voor onze klanten. Dit doen we door onze expertise uitvoerig en proactief met u te delen. Oók als we niet bij u aan tafel zitten.
Tags: